O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

úterý 6. února 2018

5 křížků a kousek...

...mám nad sebou a zatím mě to nijak netrápí, ale po oslavě 80. narozenin mé maminky si říkám, jestli budu v jejím věku takhle vitální jako ona. Nebudu teď přemýšlet nad tím, jestli mám před sebou ještě 3 desítky let nebo ne. Někdy mám pocit, že jsem dítě...to když mi něco nejde nebo se nepovede a já bych si nejraději lehla na zem, řvala a kopala nohama, jindy se cítím na 60...to když se snažím radit svým dětem jak a co dělat v různých situacích (dle rčení Můžeš radit, až ti bude 60), ale většinou se cítím na...no abych nepřeháněla...třeba 40. Plná síly, odhodlání, vitality, i když každé ráno u zrcadla zvedám pokleslé koutky prstama a pak raději odvracím oči, které si zároveň líčím, abych překryla vrásky kolem nich a následně před zrcadlem zatahuji břicho. Ano, vím, že existuje stahovací prádlo, ale pořád mě udivuje, kolik žen si nevšimne, že hmota někde stažená, na jiném místě vylézá. Hmota nemizí. Já volím zlatou střední cestu...přitáhnout, ale v mezích zákonů fyziky. 
Pobavila mě kolegyně, která jednoho dne zjistila, že má na bříšku špíček, který tam nikdy před tím neměla a zhrozila se, že jí něco v břiše tlačí a že jí tam něco určitě zatvrdlo...podotýkám, že je krásná štíhlá vamp. To my, které vlastníme v oněch partiích více materiálu známe a celý život sedíme se zataženým břichem, zatímco neustále hlídáme, aby všechen ten materiál nepovolil v nevhodnou chvíli. No co, všude se apeluje na procvičování břišních svalů, ne? Léta praxe v oblékání mě naučila, co si kdy vzít na sebe, kdy u mě se to ubralo cestou elegance, která podtrhne postavu, ovšem zakryje nevítané. Často nosím šaty a elastické sukně, skýtající mi neustálé pohodlí a přesto mě okolí sem tam pochválí, že vypadám dobře. Já vím své, což není podstatné, ale jde o psychický podvod, který funguje.
Je dobré si uvědomit, že v 50 NEBUDEME! vypadat na 20, ale je osvobozující se tak cítit.

Takže ŽENY, noste to, v čem se cítíte pohodlně, ale pozor!...nemám na mysli tepláky a vytahaná trika (to si nechte na doma)! A nebuďte tak striktně posedlé chia semínky, bezlepkovou dietou, omezováním laktozy a detoxikací organismu. Žijte a jezte s mírou a dělejte si život takový, aby Vaše psychika nebyla jen podvod.


Tam, kde špíček vykukuje, stáhněte ho prádlem.
není nutné okamžitě ořezat ho rádlem.
Vypnout prsa, rovný krok,
budem IN i napřesrok!


Žádné komentáře:

Okomentovat