O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

středa 7. února 2018

Kolika jazyky mluvíš...

...tolikrát jsi člověkem...po týdnu s mými 4 vnučkami.

"Babí po"                ...babičko pojď se mnou.
"Ájí"                    ...buď Kája, Olí, Aní (Anička), Bonnie                                  (pes), Barney (pes), hají
"Ha ha"                  ...pejsek štěká
"Neci!!!!"               ...důrazné odmítnutí
"Hapjo"                  ...jabko
"Ci babet"               ...chtěla bych tablet
"Pápámámi"               ...písnička Bác bác bum bác haťapaťa...
"Tatí eéééén"            ...táta jede autem (na motorce)
"odůůů"                  ...honem čůrat!
"Cák cák"                ...koupat
"Cheba"                  ...chleba
"Maminkovi"              ...mamince
"Tatínce"                ...tatínkovi
"Já ci ventilky"         ...já chci lentilky
"Ejdo"                   ...strejdo
"Bonoc"                  ...dobrou noc
"Ečup"                   ...kečup
"Bufaka"                 ...beruška
"Angula"                 ...Andulka
"Čomka"                  ...Romča
"Bubinky"                ...bublinky
"Bamboly"                ...brambory
"Není ma babí, távej"    ...není tma babi, vstávej
"Jsem si vemla"          ...vzala jsem si
"Já jsem se bojila"      ...bála jsem se
"Ééééliký"               ...veliké
"Do pudele"              ...překlad znáte


Mohu být na sebe hrdá. Tenhle jazyk jsem pochopila docela rychle, 
i když musím být stále ve střehu. Slovník se neustále mění a výrazů 
přibývá.


Jo...a ty fleky na čele, to nejsou modřiny, to jsem holkám koupila razítka. Orazítkovaly i pár dokladů strejdovi, který si je nechal bláhově neuklizené a bez dozoru. Ještě že neměly po ruce nůžky...

Žádné komentáře:

Okomentovat