O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

neděle 6. září 2015

Pánové...

...nenosí kabelky...ale něco na doklady by se jistě sešlo.
Doba "ledvinek" pominula  a já jsem se snažila vytvořit něco odlišného než "made in china".
Napomohla mi k tomu samozřejmě látka....úžasný materiál a pevnost...a ta barva! ( bohužel na fotkách vyšla obyčejná šedá, ve skutečnosti je to něco jako tato hnědošedá)







Budoucí majitel požadoval, kromě popruhu přes rameno také menší ucho, aby bylo možno tašku uchopit do rukou a nevláčet jí při tom, díky dlouhému popruhu, po zemi. Držela jsem se toho, ale zjistila jsem, že u rozepínání ucho spíš překáželo....a to nemluvím o tom, když je potřeba do tašky něco většího dát. Nakonec jsem vymyslela kompromis....ucho, které se dá v případě nutnosti odepnout, a které "padne" ke straně, když je potřeba dostat se k zipu a dovnitř tašky.


A samozřejmě nechybí kapsy uvnitř...na mobil, kapesníky, propisku nebo třeba na klíče...jak je libo.



Tak co pánové...šlo by to?
;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat