O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pátek 2. ledna 2015

Objev...

Dneska mě pobavila informace, kterou jsem jen tak periferně zachytila při surfování na netu...
Myslím, že jsem průměrně inteligentní bytost, ale přiznávám, že mi občas, nad některými informacemi, zůstane "rozum stát".
Nejdřív malý test pro neznalé: co to je "čupenie"...nevíte?
My, staršího data narození a vyrůstající s vědomím, že slovenský jazyk je vlastně další nářečí češtiny, víme...čupnout ( čapnout ) = dřepnout, sednout na bobek...
V tom žádný objev nehledejte...ALE...dnes jsem se dozvěděla neuvěřitelnou věc, podanou v textu tak naléhavě, že pokud se podle ní nebudu řídit, můj život bude v koncích!

Velkou potřebu na záchodě vykonáváme celý život špatně.

Má to zásadní vliv na naše zdraví...PRÝ

Chápete to? Přečetla jsem si tuto větu několikrát, v domnění že špatně vidím... ale brýle mám na nose, alkoholem taky nejsem opojená, drogy neberu....takže to opravdu čtu dobře.
Teď už jsem nemohla couvnout a pustila se do čtení dalšího textu, s odhodláním tak urputným, že by ho u mě málokdo čekal....dokud jsem nedošla k rozhodující otázce:

Jak to dělat správně?




Autoři článku mi tam zapomněli popsat, jak to udělat, když už mám trochu objemnější pas a horko těžko se takhle "složím". A co chudinky těhotné ženy...
Pro mě je dostatečně ponižující, když mám vykonat potřebu v přírodě, kde je nutné tuto polohu přesně zaujmout a nepotřísnit si při tom paty...brrr...možná jsem moc zhýčkaná, kdo ví...

Ach jo...veškerý pokrok je v HAJZLU...a to doslova!

Žádné komentáře:

Okomentovat