O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

čtvrtek 1. ledna 2015

3...2...1... ať žije Nový rok 2015!!!

A je to tady...rok se přehoupl a jede se nanovo..
Už se nebudeme bavit o vánocích, ale přijde na řadu dovolená...
Tedy až po předsevzetích, která jsou sice k ničemu, ale bez nich by utrpěla naše filosofie života..je to tak...každým rokem chceme být lepší a hezčí, pracovitější a úspěšnější, bohatší o zážitky, peníze i vztahy...
Možná by stačilo, abychom měli rádi sami sebe a taky jeden druhého ...ono by se nám určitě žilo všeobecně líp...
A stejně mi to nedá:  zhubnu! budu jíst zdravě! budu pozitivní! nenechám se rozhodit blbcem! budu šetřit! budu všem pomáhat! ...budu to ještě JÁ???

Rozhodla jsem se....BUDU  ŠŤASTNÁ!!!

Naši psi to přežili a spokojeně spí...
Musím si zvyknout psát 5 v datumu...
Přišlo mi nespočetně přání...
Miluji svou rodinu...
Jsem spokojená...

PŘEJI  VÁM  TO VŠEM


Žádné komentáře:

Okomentovat