O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pondělí 22. prosince 2014

Dodělávky...

Takže rekapituluji...co ještě musím stihnout a udělat...
Už druhou zimu vymýšlím kam umístím na tom našem dvoře, ptačí budku...vlastně spíš krmítko. Dostala jsem ho loni od Ježíška.....ručně ho pro něj vyrobil můj šikovný švagr.
Zatím našlo místo na zdi u garáže...


Najít správné místo, to není jen tak....musí to lahodit oku a taky jsem chtěla na krmítko vidět z okna a pozorovat návštěvníky..
V úvahu jsem taky musela brát "pana domácího" na dvorku... našeho Barneyho, který vše, co se hýbe a lítá, honí a chytá..... a vše, co je ze dřeva, přeměňuje na třísky. Pokud byste měli zájem o drtič větví, můžeme se domluvit...


Bláto, bláto a nic než bláto.... "Tento způsob zimy zdá se mi poněkud nešťastným"
Před 2 roky jsme se přestěhovali do starého baráčku....nejdříve do jednoho pokoje a za běžného chodu domácnosti jsme postupně přetvářeli jednu místnost za druhou...."přetvářeli"  znamená úplně od píky...elektrika, omítky, štuk, stropy..
Na dvůr ještě nedošlo...pozn. k fotce...
V létě je všechno tak nějak hezčí a útulnější...


Takže ke starému, letitému dvoru, jsem letos zvolila jednoduchou neokázalou výzdobu....sem tam něco blýskavého vánočního, ale jinak pouze přírodu...




                                                  



A poslední úkol...
Slíbila jsem ještě jeden košík, pokud ho stihnu....a  STIHLA :-)




MÁM  HOTOVO :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat