O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

středa 24. prosince 2014

A je to tady!....Ježíšek...

Štědrý večer nastal....broukám si melodii...
ať dělám, co dělám, cpe se mi do hlavy pozměněná melodie této písně, než tradičně vánoční ( o textu radši pomlčím )...XindlX má prostě chytlavé tóny :-D
Doma je klid a pohoda...jsem moc ráda, že se v naší rodině neblázní.
Nekontrolujeme si navzájem, kdo má víc uklizeno nebo napečeno. Tradice sice ctíme, ale pouze v takových mezích, aby se každý cítil dobře..
Dnes nás nerozhodí nic...ani představa nacpaného břicha a možnost nabraných kil...
Jsme v pohodě a jsme rádi spolu...
O tom to přeci je, ne?
Moc se těším na večer, až uvidím rozzářené oči vnučky....jsou to nezapomenutelné okamžiky...

Přeji Vám všem stejně krásně prožité chvíle...




1 komentář: