O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

úterý 25. listopadu 2014

Kdo si hraje....nezlobí...?

OPRAVDU???
to bych byla nejhodnější právě já!....pořád si s něčím hraju....chytám klubíčka, cinkám jehlicemi, šustím papírem, házím do koše...

náš pes Barney si jako štěně taky rád hrál...


demoliční četu zastal vždy perfektně.

Okouzlující bylo, jak se na stejné úrovni v jeden okamžik sešli naši psi i mimina... bavily je stejné lumpárny....stejně vyžadovali pozornost...stejně fňukali, měli pořád hlad, čůrali kde se jim zachtělo a stejně se cítili ukřivdění, když jsem dala najevo jakýkoliv nesouhlas.

A protože chceme děti přece jenom trochu posunout na vyšší úroveň a rozumově je rozvíjet, zásobujeme je hračkami...





          

Žádné komentáře:

Okomentovat