O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pondělí 24. listopadu 2014

Babička???

...ANO, jsem babička....a hnedle dvojnásobná.....zatím.( počet budu s vývojem událostí aktualizovat ). Takže moje 2 děti mají taky děti....koloběh života je zachován....máme splněno.
Naše rodinka se rozrostla nejen o děti, ale také o partnery dětí...

VERČA...měla bych napsat snacha nebo nevěsta, ale protože nebyla svatba, nevím, čím ta Verča vlastně je :-D
 Rozhodující je, že je maminkou mé vnučky. A skvělou!.
Mám ráda její trefný humor. Tak třeba loňské jaro, kdy jsme likvidovali velkou hromadu promrzlé sutě. Krumpáčem jsme rozbíjeli hroudy, abychom pak ručně lopatou vše naložili na valník....Verča se pokusila nabrat suť , což se při její váze 50kg (asi i míň ), minulo účinkem. Bez mrknutí oka pronesla: " To nedám " a odkráčela domů.
Se stejným výrazem nás přišla po hodině naší neskutečné dřiny zkontrolovat a zkoukla skoro naložený valník... " tak málo? "....labilnější povahy by jistě reagovaly hozením lopaty jejím směrem...
Mě takové situace rozesmějí :-D

MICHAL...jakožto partnera mé dcery, bych ho měla nazvat zetěm...proboha, co to je zase za slovo? ...jak si ho logicky odvodit?... jsem v koncích...
Ale zpátky k Michalovi...milý, příjemný, vtipný, hodný, pracovitý a šikovný, skvělý táta ....tak co bychom po tom mužském ještě chtěli...
Jako tchýně jsem spokojená...

A tady jsou ta moje zlatíčka ..





Žádné komentáře:

Okomentovat