O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

středa 23. září 2015

Na klokany...

...se přeměňují mladé maminky, protože zjišťují, že volnost obou rukou, je k nezaplacení. Zvlášť když už mají jednoho "sviště", který je tak trochu neposedný a k tomu navrch mimčo.
Jako moje dcera.
Jednoho dne mi poslala obrázek a pravila: "mami, to bys mi mohla ušít".
Tak jsem začala hledat a porovnávat. Hned v začátcích mě překvapila cena, protože jsem si říkala, proč za to chtějí tolik, když je to vlastně kousek látky a výplně. A bylo mi jasné, že i z tohoto důvodu mi dcera napsala.
Nakonec mi pomohla i kolegyně, která doma vyštrachala model po dětech a já jen tak "podle voka" obkreslila tvar a velikost.
Říkala jsem si, že je to vlastně jednoduché...a taky asi bylo, ale překvapilo mě, jaké množství látky se spotřebuje! A za všechno můžou dlouhatánské popruhy na ovázání.
Teď už nic nenamítám ani proti ceně...
 ilustrační foto
zdroj: www.google.cz


a zde je můj výtvor



Navrchu je příjemná bavlna (původně cejcha), vespod měkoučký a hřejivý flanel.
Kolem pasu je rychlé a praktické zapínání na suchý zip.
Hlavičku podpírá velký límec, který v přeložené poloze slouží jako podpěra, v nepřízni počasí jako stahovací kapuce.

Takže HURÁ NA KLOKANY!

Žádné komentáře:

Okomentovat