O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

úterý 11. srpna 2015

Víkendový večer...

... se opět dostavilo nutkání zase něco vytvořit...

Tentokrát mě inspirovala Anička svými nádherně ušitými kloboučky a já už se těšila, až budu mít večer klid, abych mohla alespoň jeden vyzkoušet.
Látku jsem zvolila neutrální, jak pro chlapce, tak pro slečnu.



A když už jsem provětrávala látky, střihla jsem si ještě, jen tak "podle voka", na malou sportovní crossbody z měkkého manšestru.
Ještě večer jsem něco nafotila, ale jak jsem zjistila dnes, moc se mi focení nezadařilo.



Ráda bych to napravila, ale taštička si hned našla majitelku, takže už jí bohužel lépe nenafotím...
Důležité je, že se moje dílo dostane do rukou toho, kdo si ho sám vyhlídne.
To mám na tom nejradši :-)



1 komentář: