O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

neděle 22. března 2015

Premiéra...

...moje první kabelka.

Zatím jsem vždycky obdivovala kabelky a tašky ušité někým jiným a říkala si, jednou to zkusím.
Trvalo to poněkud déle, ale tak to se mnou je...musím k dílu dozrát. A pak najednou přesně vím, že se do toho pustím, a že nastal čas...

A tady je výsledek...





Nebylo to úplně snadné. Nejsem švadlena a neznám různé vychytávky, které určitě práci usnadní, ale nakonec jsem se s tím zdárně poprala.
Posuďte sami.
:-)

1 komentář: