O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

středa 25. února 2015

Trapas...

Není den jako den a někdy se prostě nedaří.
Tedy nedaří....v tu chvíli se to jeví jako trapas, s odstupem času se tomu všichni většinou zasmějeme.
Když jsme s kolegyní zpracovaly ranní nápor pošty, zazvonil na mém stole telefon. Už jsem si zvykla okamžitě brát do ruky tužku a lístek papíru a zapisovat si důležité informace a jméno, když se dotyčný(á) představí.
Tentokrát to bylo jiné.
Ozval se mužský hlas, který jsem bezpečně poznala, takže jsem tužku a poznámkový blok odložila.
"Dobrý den pane xx, co pro Vás mohu udělat?"
On: "Mohla byste mi prosím zjistit, jestli paní S.....stačila dopsat povolení na jeden rodinný domek?"
Já: " Určitě, vydržte, kolegyně se podívá do připravené pošty na odeslání."
On: "To budete hodné, potřeboval bych to do pátku pro banku, znáte to, termíny hoří."

Mezitím kolegyně hledá a listuje a nachází sice rodinný domek, katastr také souhlasí ale jméno, které jsem na ní gestikulovala, v něm nefiguruje.

On: " Víte, já bych potřeboval do pátku aspoň kopii, abych jí mohl bance předložit."
Já: "Ale já vám nemohu poslat něco, kde nejste účastníkem řízení pane xx" (a přímo ho oslovuji)
On: "Jak to, že nejsem účastníkem řízení, vždyť jsem investor!?"
Já: "Podle žádosti Vás zastupuje firma....."
On: " No to já vím, jim to klidně pošlete, ale já bych to potřeboval alespoň v té kopii."
Já: " Já Vám to ale nemůžu poslat, když nejste účastníkem."
On: " A proč byste mi to nemohla poslat?"
Já: " No protože  nikde nefiguruje Vaše jméno a tudíž nejste účastníkem řízení, pane xx." ( opět ho přímo oslovuji)
Chvíle ticha...
On: "Ale já nejsem pan xx....já jsem pan yy"
TRAPAS!!!
Já: " Ježiši, vy nejste pan xx?" " Promiňte, ale máte úplně stejný hlas jako pan xx."
On: smích...
Já: " Takže já tady mluvím s někým úplně jiným?"...smích " A proč jste nic neříkal, když jsem Vás oslovovala pane xx?"
On: "No, mě to bylo divný, že mi říkáte jinak." ...smích...
Já: smích...

To vám tak najednou proběhne v mysli...Jsem debil!

Já: "Tak to se moc omlouvám pane yy....teď už je mi to všechno jasné a samozřejmě Vám povolení, hned jak ho vypravíme, pro jistotu naskenuji a pošlu na mail. V pořádku?"
On: "To budete velice laskavá."
Já: "Ještě jednou se omlouvám."
On. "Nic se nestalo."...smích... "Hezký den a ještě jednou děkuji."
Já: "Hezký den."

Co na to říct? Myslím, že to všichni znáte...prostě trapas. 
Ale už teď, v tuhle chvíli, k zasmání od srdce.
:-D






Žádné komentáře:

Okomentovat