O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

neděle 15. února 2015

Práce všeho druhu...

Už 2 roky budujeme ...Koupili jsme starý barák a spojenými silami se ho snažíme přeměnit k obrazu svému. Teda abyste rozuměli...obraz by byl, ale skutečnost je většinou podmíněna financemi a taky možnostmi našeho kutilského umění....to víte, práce je drahá. Jsme na to čtyři...já, můj nejstarší syn s partnerkou a můj nejmladší syn.

Občas je to komedie:
...když se snažím nahazovat omítku nebo zahazovat vysekané spáry po elektrice. Uvolňuji zápěstí a ladným pohybem házím zednickou lžící...PLESK!...všechna malta je na zemi a zbytek, který se zatím udržel na zdi, zachytávám druhou rukou, abych ho instinktivně přimáčkla na onu zeď. Co na tom, že je úplně mimo spáru. To mi fakt nejde.

Občas horor:
...když všechen materiál končí ve vlasech, na mém oblečení a kus štuku třeba v oku. Odřeniny a škrábance jsou častým jevem, o zlomených nehtech ani nemluvím.

Občas thriller:
...když je i pro mě překvapení, jak má snaha dopadne....je to dost napínavé a opravdu úžasný pocit, když se dílo povede.

Občas drama:
...když se něco nepovede a celá snaha a práce vyjde nazmar. I to se bohužel stává. Ale chybami se člověk učí.

A celé dohromady pěkně dlouhý seriál:
...někdy mám pocit, že bude pěkně nekonečný.

Ale neměnila bych. Každý tady máme svou úlohu a postupně se ve všem zdokonalujeme.
Nemusíme ani utrácet za posilovnu. Ono takové zatáčení štuku nebo broušení spár sádrokartonu pěkně protrénuje svaly na rukou, vystupování na židli nahoru a dolu zase stehenní svaly a nakládání a vynášení suti zase zastoupí posilování s činkami.
A pro představu malá galerie.

před                a                    po

























                                                 






Velké změny, co? A to je jenom malá ukázka toho, co všechno jsme zvládli.
Ferda Mravenec - práce všeho druhu, by na nás mohl být pyšný.

4 komentáře:

  1. Teda klobou dolu :) a ta kuchyň je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dendo...díky. To je přesně to zadostiučinění, když nám někdo něco pochválí. Ještě jednou díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je proměna, to jste si museli fakt pěkně máknout. Hezký. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, občas toho bylo opravdu dost, ale když se potom rýsuje výsledek, je to super :-)

      Vymazat