O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

sobota 24. ledna 2015

Operátor - operatér?

...slova, která by se dala lehce zaměnit.
A asi je to jenom moje fantazie, ale navedl mě k tomu jeden telefonát.
Znáte to? Zazvoní telefon a vy se na něj jen tak zběžně podíváte a hlavou už vám v tu chvíli probleskne myšlenka: Kdo to asi bude?
Neznámé číslo. Ve vašem seznamu není. No dobrá, zvednu to. Představuji se víc formálně, protože nevím, kdo na mě na druhé straně spojení promluví. "Dobrý den, mluvím prosím s paní.....? 
Vysoukám ze sebe: "Ano." 
V tu chvíli to začne...vodopád slov, který mi oznamuje, že bude náš hovor nahráván, a že mluvím se svým mobilním operátorem.
Určitě to všichni znáte.
Tentokrát to ale bylo jiné. Sice jsem si vyslechla obvyklou pochvalu za letitého zákazníka a byla přehnaně milým tónem ujišťována, že budu náležitě odměněna, ale odměna v tomto případě, jak víme, znamená placení "jedinečně výhodné" částky, která se, mimochodem, vůbec neliší od obecné nabídky.
Takže jsem očekávala maximálně tak nabídku výhodného tarifu. A právě v tuto chvíli  se obvykle pokouším vměstnat do naučeného a těžce proniknutelného proslovu, abych svým "ne,děkuji," rozhovor ukončila. V tom mi začal docházet obsah slov. Byla jsem zmatená, protože se tentokrát nejednalo o výhodný tarif, ale slyšela jsem něco o pomoci v neschopnosti. Slyším dobře? Vždyť volá operátor!
Představte si...slečna v telefonu mi nabízela pojištění - pomoc v dlouhodobé neschopnosti, pobytu v nemocničním zařízení a následné rekonvalescenci. Když pominu "výhodnou cenu" a tvrzení, že to dělají právě a jenom pro mě (absurdní tvrzení), nevěřila jsem tomu, co slyším.


Co se to děje? Myslím, že stačí, když mi distributor elektriky nabízí plyn a plynaři zase elektriku, ale teď ještě tohle!

Začíná nový svět, nejenže nás budou operátoři pojišťovat a opatrovat v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci...ale nakonec by nás mohli rovnou i operovat, ne?
...stačí změnit jedno písmenko.

zdroj:http://cz.clipartlogo.com

Žádné komentáře:

Okomentovat