O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pátek 19. prosince 2014

Pečení...

V pečení cukroví se teda opravdu nevyžívám...jsem divná?
Všude, kam se podívám, ne mě vykukují příspěvky hospodyněk s desítkami napečených druhů cukroví a načančané příbytky....tak nevím...asi JSEM divná.
Kdo vymyslel, že bude cukroví titěrný a nazdobený?...záda u toho bolí, je to piplačka a o finančních nákladech ani nemluvím...
Copak se to dá v dnešním běžném životě stíhat? Místo, abychom byli před vánoci v poklidu, finišujeme v práci, sháníme dárky, děláme si zásoby jídla, jako bychom byli vysláni přinejmenším na měsíc do naprosté pustiny....
Realita je taková, že rok co rok čekám na telefon od maminky, která se v čase blížících se vánoc zmíní o příjezdu mé sestry k ní a společném pečení. S napětím očekávám v rozhovoru okamžik, kdy zazní: " uděláme dvojitou dávku a něco málo ti napečeme. " HURÁ!....jsou to zlatíčka...
Občas ale ze sebe taky něco vykřešu...

dnes kokosové kuličky a vosí hnízda...nepečené


Víte jak peču nejraději?
1.Přečtu recept
2.odvážím "bajvoko"
3.sesypu
4.zamíchám
5.vleju na plech
6.pokladu/posypu něčím
7.upeču
8.HOTOVO

Hospodyňka poskakující s radostí v kuchyni už ze mě asi nebude...
PEČU  NA  TO  :-D

1 komentář: