O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

sobota 6. prosince 2014

Mikuláš...

Odříkávám si říkanku: Mikuláš, ztratil plášť, Mikuláška sukni...
Nevím, co to se mnou je, ale zase jsem si to v hlavě přeříkávala a snažila se tomu "přijít na kloub"....proč by paní Mikulášová měla ztrácet sukní??...asi moc přemýšlím...hlavně, že se nám to hezky rýmuje, co?
Stává se vám to taky?
Najednou zjistíte, že všechno, co jste si v dětství přeříkávali s úplnou samozřejmostí, je vlastně úplný nesmysl. Ale kam se hrabe paní Mikulášová...co třeba: éro letí, nemá děti..my je máme, neprodáme!
Jako by to mělo podtext nějakého prodeje dětí přes hranice...
Nevím, jestli se mám smát nebo brečet.
Možná bych měla začít vymýšlet nové říkanky, které by se mohly uchytit a ještě k tomu dávaly smysl...budu o tom uvažovat...

Přes to všechno, bylo dnešní odpoledne pro vnučku plné zážitků.
Vystoupení spolu s dětmi ze školky kategoricky odmítla a opakované přesvědčování rodičů se minulo účinkem...Kdo jí zná, ví, že s ní nic nehne.
Čekali jsme projev emocí, jakmile se ukáže očekávaná trojka, Mikuláš, čert a anděl....a spoléhali na vliv zážitku na příštích pár týdnů...znáte to: " Jestli nebudeš spinkat, přijde čert "....." Nezlob nebo si pro tebe přijde čert "...apod.
Karolínka opět nezklamala! S Mikulášem si povídala, s čertem se fotila...a to všechno s úsměvem.
Domů odcházela spokojená, rodiče méně, protože ztratili možnost hrozit čertem :-D

Ta holka je prostě OSOBNOST!


Žádné komentáře:

Okomentovat