O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

čtvrtek 20. listopadu 2014

Taková (ne)normální rodinka...

To jsme MY...já a moje děti


..někdy si říkám, kde je ta hranice normálnosti :-D

MARTIN:  " Martine, koukej si už konečně uklidit ten bordel!!....proč?...tak sem nechoď ". To bylo vždycky řečí, když jsem si dovolila něco chtít.
Dnes je tátou a já se kolikrát musím usmát, když slyším dospělácká slova a moudra, nyní už směrovaná dcerce Karolínce.

TEREZKA:  " Terezko, ukliď si pokojík a vynes ten koš "  ........ ano, mami "...nikdy ovšem nic nesplnila a utekla ven za kamarádkami..
Dnes je maminkou 10 měsíční Ellinky, výbornou hospodyňkou a myslím, že taky pokračovatelkou a nositelkou " tvořících " genů. Na její výtvory tady určitě občas narazíte..

ROMAN: " Romčo, proč jsi neuklidil všechno to nádobí, ale jenom půlku?...protože se mi dovařila voda na kafe! " ...co na to říct...
Dnes ještě stále studující, takže uvidíme....

Přesto jsou mé děti to nejlepší, co se mi v životě povedlo....miluju je   :-)

2 komentáře:

  1. Taky jsem si na něco vzpomněla : " Mirko, ustel si a ukliď, než se naši vrátí z práce"...."Jestli chceš, tak to udělej ty, já jdu ven, holky na mě čekaj".....a jak to dopadlo? Udělala jsem to, aby byl klid:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda pravdoucí sestřičko...byla jsem potvora :-D

    OdpovědětVymazat