O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

čtvrtek 20. listopadu 2014

Po kom to dítě je...

Jak často tato slova slyšíme a vyslovujeme...
Většinou ovšem v negativním slova smyslu. Proto bych tady chtěla zmínit ty " kladné " geny...někde mi přece jenom musely být přidány do vínku, jinak by určitě má lenost zvítězila nad tvořením!
 Zmíním se tady o dvou duších, které jsou mi nadevše blízké:
MAMINKA...milá, vlídná a milující osůbka, která vždy vyslechne všechny mé trable, bez jakéhokoliv soudu. Nic pro ní není nemožné, co se rodinky týče a pro moje děti je ta nejskvělejší babička, kterou si mohly přát. A právě od ní jsem musela nějaké ty tvořivé geny získat. Mé vzpomínky zasahují do dob, kdy jsem jako školačka seděla u klavíru v tvídové šatovce a červené halence,  ušité právě maminkou. Nesmím opomenou šaty do tanečních a spoustu a spoustu spravených džín, protože ty ošoupané se vždycky nejlépe nosily.
Maminka tolik netvoří, ale spíš přetváří, protože cítí, že vše se dá jistě ještě použít. Tu přeplete svetr, tu nastříhá starý molitan z křesla na polštářky, tu přešije podšívku z bundy na vestu..A co třeba mikrotenové sáčky...


ano...mikrotenové sáčky a podívejte, jaký vznikl nádherný košík na cokoli.
Mohla bych tady mít desítky výtvorů, které maminka přetvořila, ale bohužel je nemám vyfocené. Budu na to pro příště myslet..

SESTŘIČKA...jdoucí svou určenou cestou, tvořivá, malující, plná výtvarného nadání a znalostí. Kdybych tady chtěla v krátkosti popsat, co by jí nejlépe charakterizovalo, nedokázala bych to...je toho tolik, že si to nedokážete představit.. Jsme spolu jako dva protipóly, které se navzájem doplňují...nejlepší kombinace, která mohla nastat. Jsme tak jiné a přitom si tak blízké....
Nakoukněte aspoň na chvilku do jejího světa..  http://janaburianova.blogspot.cz


1 komentář: