O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pátek 21. listopadu 2014

Páteční večer...

...pro mě euforie :-D
Miluju páteční večer. Nemusím koukat na hodiny se špatným svědomím, že zase ponocuju a ráno nevstanu.
Jsem tak natěšená, co všechno za víkend udělám, jak se dosytosti vyspím a co všechno vytvořím. No...ne vždy se zadaří a já si musím v neděli navečer rozumově zdůvodnit, proč jsem to, či ono neudělala. Znáte to...
Ponocovat umí můj syn ...vlastně si týden co týden otáčí den a noc. Klidně jde spát odpoledne, jenom aby mohl " žít " v noci. Žít znamená sedět u PC a virtuálně flámovat s kamarády.
Já to mám trochu jinak...tím ponocováním si prodlužuju den a užívám si nočního klidu...nevařím, neuklízím...prostě dělám to, co mě baví....občas se dokonce propracuju i k NICnedělání.
Vzpomínám na prázdniny na Moravě, když jsme si se sestřenkami užívaly dlouhé večery....." holky, tož běžte už spat, však už je noc " volala na nás teta.....bylo 21hod. Teta vstávala s kuropěním, podle mě ještě dávno před kuropěním. Zatímco pro mě bylo ještě "dnes"...pro ní už muselo být "zítra"....časový posun cca +/- 6 hodin...Byla čilá, v kuchyni cinkalo nádobí a na plotně se začínal vařit oběd. V tuto ranní hodinu jsem já naprosto nepoužitelná a jediné, co jsem schopna zvládnout, je šálek kávy :-)
Mám pomalý rozjezd......finišuju večer....takže  HURÁ  PÁTEK !!

Žádné komentáře:

Okomentovat